¨

Direktlänk till inlägg 30 november 2009

Liten värld.

Av nena - 30 november 2009 20:24

 I går när jag var inne på en av de bloggar som jag brukar läsa så kollade jag på hennes länkar.

Alltid kul att se vad andra länkar till och nyfiken som jag är tassade jag in på de länkar det stod släkten på och där på en av sidorna höll jag på trilla baklänges.

Jag hamnade på hennes systerdotters sida och det visade sig att det är min kusins dotter.

Tänk så liten världen är.

Det är ju inte så länge sedan som jag stötte på andra här på internet när jag var ute och slösurfade lite.

Det får ju en också att tänka på vem som stött på mig och min blogg då de varit ute och surfat runt.
Någon som läser här och som känner mig IRL?


 Jag har fortfarande väldigt ont i min kropp och det är jobbigt, känner mig som ett stort blåmärke....




 
 
Nini

Nini

30 november 2009 21:33

Ja, världen är bra liten!

Vad gäller hund - kika in på min blogg! :)
Jag börjar redan undra vad jag givit mig in på?!
Jag har ju haft hund förr och vet hur mycket jobb det är...

http://nini.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

30 november 2009 23:38

Nini - Ja det är den.

har varit inne och tittat på din sötsak :)
Ja jobb är det speciellt med en valp men som sagt du vet ju vad det handlar om.
Spännande :)

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde

1 december 2009 10:02

Hej Nena!
Jag är syster till Maria (lekrummet) alltså Tinas mamma. gift med din kusin Pelle!
Vad kul att världen är så liten, iallafall via cyber rymden.
Vi har det bra här i Njurunda, vi bor i Pelles mormors hus i Nolby.
Jag har också fibromyalgi, fick diagnosen 2007 efter att trott att man är komplett galen...ont här & där nu & då....
Jag har ännu ingen blogg, har funderat på det i flera år... Tina ska få hjälpa mig, hon är superduktig när det gäller datorer, foton odyl.
Hör gärna av dig.
madde.skiold@bredband.net
Hej Svejs!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards