¨

Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Den var bra!

Av nena - 23 november 2009 21:12

Photobucket 

Harry Potter filmen var bra och de tyckte vi alla här hemma.

Den är över 2 timmar men det märkte man inte av utan vi var så inne i filmen.

 Vi skulle ju sett den på bio då den kom och jag sett alla de tidigare filmerna men annat har kommit i mellan så vi kom aldrig iväg till bion.

 När vi var och tog sprutan så var det ingen kö, det var bara att traska in, visa sitt ID-kort och brevet vi fått. Därefter så fick vi vars en sköterska som stack oss.

 Jag är ju egentligen hemskt rädd för sprutor men inte denna gången. Töserna hade försäkrat mig om att det inte kändes ;)

Det som oroat mig mest under dagen har varit om att jag eller vi skulle må illa eller bli yra efteråt. Kanske att någon av oss skulle svimma, har ju hört att folk gjort det också. Jag hade kollat så att mina föräldrar var hemma så att de kunde komma och hämta oss om i fall att P skulle må dåligt.

Hjärnan spelar mig sina spratt...


 Jag känner av att jag fått sprutan i armen men inte så ont som jag trodde, kanske kommer det eller så blir det inte mycket värre *hoppas*.


 Nu ska jag se lite på tv och sedan sova.

 
 
lyckans smed

lyckans smed

23 november 2009 21:28

Vill också se Harry Potter, har inte sett den än heller! Då vet jag att den va bra alla fall ;-)
lycka till er...

http://www.lyckosmide.se

 
-Nena-

-Nena-

23 november 2009 21:31

lyckans smed - Ja den var verkligen bra.

http://nena.bloggagratis.se

 
helga

helga

24 november 2009 08:38

vad skönt att det gick bra och att du inte verkar ha fått biverkningar ännu... Hoppas du slipper det !!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

24 november 2009 10:27

helga - Ja det är skönt.

http://nena.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

24 november 2009 15:11

Kul att filmen var så bra. Jag har inte sett nån av dom men borde göra det.

Min man sa också att sprutan inte gjorde ont. Jag hinner nog inte få den innan det brakar löst ordentligt.

kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

24 november 2009 15:16

wiper - Jag har inte ju inte sett dem förrän nu heller men de var bra, vet inte varför jag inte trott att det var för mig innan ;)

Här tar de ålder 40-49 denna veckan
nästa är det 50-59 och sedan 60-69 och därefter alla över 70 så de verkar ha kommit igång med vaccinet här igen.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards