¨

Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Under filten

Av nena - 23 november 2009 00:09

 

Photobucket

 Här sitter jag och J och tittar på Bridget Jones som gick tidigare idag och som jag spelade in till J eftersom hon ville se den.


 Jag kunde inte somna eftersom jag har hemsk kryp och värk i benen. Vet inte riktigt varför eftersom jag inte varit igång mycket, har inte stått eller gått mycket alls idag, snarare tvärtom.


 När jag varit uppe en stund så kom J upp, hon kunde inte heller sova. Hon vilade ju i både bilen hem och även här hemma sen och näsan är dessutom väldigt täppt

Jag har redan nu ringt skolan och sjukanmält henne tills i morgon så slipper jag upp och göra det i morgon bitte...visst maken kunde ju så klart göra det men det är lätt att glömma bort på morgonen.


 Vi sitter uppe en stund till här under vars en filt och så tar vi sovmorgon i morgon istället och så hoppas vi på att J mår bättre.




 
 
Kimmie

Kimmie

23 november 2009 08:33

Bridget Jones är en mysig film =) hoppas ni båda mår bättre idag.

http://kimmietid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

23 november 2009 11:17

Kimmie - Visst är den, har sett båda några gånger.

Mina ben är bättre idag, värre med J.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards