¨

Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Mycket jobb

Av nena - 9 november 2009 22:44

att tömma gammal dator och få över allt det som man vill ha i den nya speciellt när nätverket inte vill som vi vill.

Den gamla datorn ska sedan storstädas och J ska ha ha den. Hennes kommer sedan att stå i klädkammaren som server (tror jag det heter) tillsammans med skrivaren.


 Nu blir det lite tv, väntar på en maskin tvätt som ska bli klar så jag kan hänga upp tvätten innan jag ska sova.


Ses i morgon.

 
 
helga

helga

10 november 2009 09:20

Det är mycket med dessa datorer. Har du gjort dig av med din lilla Asus?

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

10 november 2009 12:12

helga - Ja det är en del som ska flyttas och installeras

Nej den lilla finns kvar och används mest av döttrarna.
Jag gillar att surfa på den men det är lite trist att den har så dåligt minne.

http://nena.bloggagratis.se

 
helga

helga

11 november 2009 08:39

Jag har min kvar och har mycket glädje av den när jag reser...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

11 november 2009 12:44

helga - Ja den är bra att ta med när man far ut och min har varit med i husvagnen, tar ju så lite plats. Det är fortfarande min bebis *S*

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards