¨

Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Blöt dotter

Av nena - 9 november 2009 15:55

Det regnade bra då J cyklade hem från skolan och regnkläderna låg så klart här hemma.

Fördelen med mina gamla jeans var att hon inte kände att hon blev blöt i baken eftersom de har ett ganska tjockt lager med lappar, sa hon *S*

Tror att dessa nu blivit hennes favvojeans...vilken tur att jag sparat dem i alla dessa år :)


 Har tvättat en del idag, ligger lite back med tvätten eftersom jag inte har något bra ställe att hänga det så det torkar och då tvättar jag inte när vi ska ha folk hit.

Nu måste jag tvätta ikapp eftersom vi ska ha kalas igen i helgen, denna gången för M som blir 16.


 Snart kommer andra hälften av familjen hem.

Idag blir det rester till middag så det går fort och lätt... känns bra för vi är visst alla så där halvslöa hörde jag när jag pratade med P för en stund sedan.

Ikväll blir det bara tv och slapp i soffan.

 
 
Kimmie

Kimmie

9 november 2009 16:04

Sonen hade också blivit blöt på vägen hem, äckligt väder.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

9 november 2009 16:09

Usch, jag har haft en riktig svacka den här helgen..
Jag sitter och grämer mig lite nu över att jag inte ens har startat en maskin med tvätt på hela helgen..
Det man skulle behöva nu är lite energi :-)

Ha en trevlig kväll

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

9 november 2009 17:18

Kimmie - Ja verkligen äckligt väder. Hoppas du inte var alldeles blöt när du kom hem.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

9 november 2009 17:19

Sussi - Ibland har man sådana helger...
Undrar om man kan köpa energi någonstans :)

Detsamma till dig.

http://nena.bloggagratis.se

 
Teija

Teija

9 november 2009 21:04

Tänka sig, att hon blev så glad i dina byxor. Ja, det var tur att du sparat dem!
Vad härligt det låter med en ny dator...
Hoppas att middagen smakade. Ibland är rester godare än nylagat. Gjorde en gryta med rotfrukter och kött idag till middag och det är ju typisk sådan mat.
Ha en fin kväll, kram

http://varannandag.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

9 november 2009 22:43

Teija - Ja det var kul att hon ville använda dem :)

Datorn är toppen och bättre nu när jag fått över mina favoriter och annat också.

Tack och detsamma
Kram

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards