¨

Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Utan att leta

Av nena - 9 november 2009 11:45

 Har suttit och surfat runt lite i fm och testat nya datorn.

Photobucket

Hittade två bloggar som tillhör en gammal klasskompis och en släkting (min enda kusins dotter)

Funderade ett tag på att skriva en kommentar men gjorde det inte.

Kusinens dotter har ingen aning om vem jag är eftersom vi aldrig setts och jag numera egentligen inte är släkt med dem p.g av adoption. Men det var kul att läsa om henne, se hur hon såg ut nu, såg henne på foto som bebis, då hon var så liten eftersom hon föddes alldeles för tidigt.

 Klasskompisen fick inte heller en kommentar... det är egentligen ingen som jag umgicks med och vi tillhörde olika grupper. Men kanske sen en dag får han en kommentar för jag tänker återvända till hans blogg eftersom han skriver intressant  och roligt (skriver även böcker men är inte så jättekänd) och han skriver om staden vi bodde i då vi gick i skolan, skriver även om en del klasskompisar, sådana som han fortfarande umgås med.

Kul att läsa men släktingens blogg kändes nästan som om jag spionerade och läste bara hennes presentation

Hon är bara ett år äldre än vår M och hennes blogg (om hon hade någon) skulle jag inte läsa utan att hon gav mig tillstånd.

 På tal om det så har jag sett att det finns klasskompisar till J som bloggar här och även f.d klasskompisar till M

De läser jag inte heller men jag har kommit in på dem då jag klickat på länkar från startsidan här.

Därför kommer jag att lägga foto från omgivningarna här i lösenords-skyddade inlägg hädanefter.


 
 
Kimmie

Kimmie

9 november 2009 13:45

Har hänt mig att jag hamnade på en blogg som skrevs av en väninnas tonårsdotter - jag kikade lite men det var mest en massa modegrejs så det kändes inte så privat.

http://kimmietid.blogspot.com

 
wiper

wiper

9 november 2009 14:22

Vad spännande och roligt att du hittade klasskompisar och annat på nätet. Min man är med i Stay friends där man söker efter klasskamrater. Nu har han en hel hög. Jag har själv hittat en person från det förflutna på nätet.

Visste inte att du var adopterad. Ni kanske kan få kontakt så småningom om båda vill. Jag har glömt bort att man kan lösenordsskydda så jag får testa det nån dag då jag vill skriva nåt som inte jag vill att alla skall läsa.

Ha en bra fortsättning på dan.
Kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

9 november 2009 14:43

Kimmie - Den jag hamnade på här var väldigt privat såg jag i första blogginlägget jag hamnade på så det kändes konstigt.
Det jag mest reagerar på är hur mycket de lämnar ut med bodstad, skola och annat så det är lätt att identifiera dem... hade inte skolans namn stått med hade jag nog inte tänkt på att det just var denna tjejen.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

9 november 2009 14:47

wiper - Är också med i Stay Friends och har hittat en del gamla klass och skolkompisar men ingen som jag egentligen har kontakt med mer än att de är som vänner på listan och jag på deras.
Men det ät kul att hitta dem ;)

Ibland kan det ju vara bra att ha lösenord om man vill skriva något som inte hela världen behöver läsa *ler*

Detsamma till dig
Kram

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards