¨

Direktlänk till inlägg 17 september 2009

Torsdag, det betyder fredag i morgon

Av nena - 17 september 2009 07:08

 Idag är jag väldigt trött så när J gett sig av mot skolan kommer jag att återvända till sängen för någon timmes mer sömn. Tycker att jag har sovit hela natten men det har nog bara varit en lätt sömn.


 Sista dygnet på makens jour har nu startat och det har varit en lugn vecka och vi hoppas på att han slipper fara ut i natt.

M är på väg till skolan, idag lät hon nästan inte alls snuvig så vi hoppas att det var tillfälligt i går.

De hade städat en massa burar i går och stått i damm från sågspån så kanske är det orsaken till att hon läst så snuvig som hon gjorde, vi hoppas det i alla fall.


 Ha en skön dag!

 
 
Pisan

Pisan

17 september 2009 08:21

Önskar dig en fin torsdag! Kramar! :-)

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
helga

helga

17 september 2009 08:47

Hoppas det förblir lugnt på jourfronten...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

17 september 2009 08:59

Hoppas du fått sova en stund till. Skönt om M´s snuva bara vara tillfällig. Ha en skön dag.

http://kimmietid.blogspot.com

 
wiper

wiper

17 september 2009 10:56

Ja du ibland tror man att man sovit bra men har ändå inte gjort så. Skönt att du kan lägga dig en stund.

Hoppas M klarar sig från förkylning.

Det måste vara mycket jobb med att rengöra alla era burar, men roligt med djur, dom berikar ens liv. Jag har bara ett djur, min man kramdjuret ;)

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

17 september 2009 11:47

Pisan - Tack och detsamma.
Kramen!

 
Ingen bild

-Nena-

17 september 2009 11:48

helga - Ja det hade varit ganska skönt om det var tyst.

 
Ingen bild

-Nena-

17 september 2009 11:49

Kimmie - Det var skönt med en stund på kudden igen.

Ja vi hoppas att det bara var tillfälligt och jag har inte hört något än så det är nog så.

 
Ingen bild

-Nena-

17 september 2009 11:51

wiper - Extra sömnen jag fick gjorde susen på tröttheten.

Ja det är en hel del jobb som de har där på skolan men som du säger så är det toppen med djur.

Det är inte så bra med ett kramdjur ;)
Gulligt skrivet av dig tycker jag.

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards