¨

Direktlänk till inlägg 16 september 2009

Halv åtta och nästan mörkt ute

Av nena - 16 september 2009 19:30

 Tråkigt!


 P håller på i husvagnen, han städar den efter att ha borrat och skruvat fast gaslarmet i går och brandvarnaren idag.

Jag ska förhoppningsvis kunna börja lägga ut sådant som ska med imorgon om orken finns.

 Jag hoppas vi kan komma iväg för M låter snuvig igen *suck* vill inte ha med förkylning nu!


Fick tråkiga nyheter innan. Här om dagen var de två killar på moppe som körde och krockade och idag fick vi veta att det var en gammal klasskompis till M och jag kände hans mamma då vi var barn.

Vet inte hur det är med honom, det var inte livshotande men allvarligt.

Ledsamt är det....



 
 
Sussi

Sussi

16 september 2009 20:02

Fy så läskigt. En olycka ser ju så himla enkelt..
Hoppas killarna klarar sig okej.

Ha en trevlig kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
carola

carola

16 september 2009 20:39

så kul att du hittat till mig..
Alltid kul med nya kommentarer så man hittar till nya bloggar..

Va otäckt med olyckan...hoppas allt går bra..
kikar in igen
kram

http://mammacarola.blogg.se

 
Ingen bild

-Nena-

16 september 2009 21:17

Sussi - Ja det är läskigt och mer om det är någon man känner...

Detsamma och kram

 
Ingen bild

-Nena-

16 september 2009 21:20

carola - Visst är det kul med nya :)

Ja det är läskigt och vi håller tummarna för killarna.

Kram

 
Kimmie

Kimmie

16 september 2009 22:57

Usch vad otäckt med olyckan - hoppas det går bra för dem och att M´s förkylning inte blir värre.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

17 september 2009 07:06

Kimmie - Ja det är otäckt.

M är i skolan, lite snuvig men inte som i går så vi hoppas att det bara var tillfälligt.

 
Reshelga

Reshelga

17 september 2009 08:48

Usch, det händer så mycket olyckor med mopeder. Hoppas han repar sig snabbt!!

http://resaisverigehelga.wordpress.com

 
Ingen bild

-Nena-

17 september 2009 11:46

helga - Ja det gör det och jag tänker var gång på om vi gjorde rätt då vi gav M en...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards