¨

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2009

Förkylning på G elller

Av nena - 25 augusti 2009 18:57

Känner mig mysko i kroppen, har konstig huvudvärk och halsen känns så där sårig, inte så mycket men tillräckligt

Jag är trött och orken är borta. Började nu i eftermiddag.


 Jag var med mamma i f.m och veckohandlade så är det gjort och sedan har jag bara vilat.

Makens rygg är bättre och han hoppas på att kunna jobba imorgon.


 Nu ska jag sätta mig på hela ryggen i soffan.

 
 
Pisan

Pisan

25 augusti 2009 20:57

Hoppas att det bara är fibron som spelar dig ett spratt så att du slipper bli förkyld. Läste någonstans att det är vanligt med sår i halsen när man har fibro. Känner själv så ganska ofta. Hoppas du får en god natt! Kram!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

25 augusti 2009 21:38

Skönt att din mans rygg är bättre men tråkigt att du blivit förkylt. Ser att det är fler som fått både feber, halsont och annat. Nu kommer ju förkylningstiderna igen.

Sköt om dig kära du
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

25 augusti 2009 22:15

Pisan - Jag hoppas också att det är så. Kan ju vara så att jag nu får betala för helgen på riktigt. Nu när jag slappnar av helt.

När du säger det så kan jag känna så i halsen då och då men jag har nog inte tänkt på det annat än som en förkylning.

Detsamma och kram.

 
Ingen bild

-Nena-

25 augusti 2009 22:16

wiper - Ja det är skönt att maken han är bättre, räcker ju med en som har ont här hemma.

Visst är det förkylningstider nu och det är inte så kul.
Hoppas på att det inte är det utan som Pisan skriver.

Tack och kram.

 
Kimmie

Kimmie

26 augusti 2009 08:25

Alltid kommer förkylningarna när skolorna börjar och folk kommer tillbaka till sina jobb igen. Hoppas det är något snabbt övergående.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

26 augusti 2009 12:12

Kimmie - Ja tyvärr är det ju så :(
Idag mår jag inte som i går så det var nog annat bara *håller tummen*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards