¨

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av nena - 8 augusti 2009 22:33

när han klockan 22 sa att nu är det verkligen på tiden att ni lägger er. Klockan är mycket sa han....vaaaaa sa J och blängde, det är lördag och klockan är faktiskt bara 22!!!!!!!

Att han sedan sett fel på klockan si så där två timmar kunde ju inte dottern veta *fniss*


 Kvällen har varit så otroligt lång tycker jag. Det har känts som söndag och det har varit så där söndagstråkigt.
Inget på tv och ingen bra film hemma heller.

Tror det beror på att maken han har jouren, man väntar liksom bara på att den ska ringa.

Skulle ta hundpromenad men så körde jag foten i ett skåp och har nu så ont i två av tårna att jag knappt kan ha skor på mig så jag fick snällt stanna hemma :(


 Nu ska jag ta en tidning och lägga mig i sängen och läsa.

Godnatt när det är dags och sov så gott.

Av nena - 8 augusti 2009 16:03

 Var en sväng i närbutiken och på vägen hem skulle vi in om till svärföräldrarna.

På vägen så öppnade sig himmelen och det vräkte ner så mycket att man nästan inte kunde fortsätta köra.

3 rejäla åskknallar kom det också och regnet höll i sig en bra stund.

Nu skiner solen igen men det känns kvavt.

Av nena - 8 augusti 2009 11:35

Ja där sitter jag nu.

Maken kom hem efter ca 2 timmar och det var inget svårt fel men han var tvungen att stanna för att se så det inte skedde igen.

Så idagtog vi sovmorgon. 


 Ännu en fin och varm dag.

Inget som helst planerat.

Tar dagen som den kommer och hoppas på att maken slipper fara iväg. 


Önskar er alla en skön lördag! 

Av nena - 8 augusti 2009 00:20

Jag har inte somnat, det är för varmt helt enkelt.


Stackars maken han sov så gott och vaknade till en ilsken telefonsignal.
Jouruppdrag! Något fel som han inte stött på tidigare anar han efter beskrivningen från personen som ringde.

Så han fick snällt ta på sig jobbkläderna och fara iväg mot staden och fabriken nu.

Hoppas att han klurar ut felet snabbt så han slipper flera timmars jobb.

Kul i lönekuvertet men inte så kul för maken just nu.




Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards