¨

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av nena - 17 augusti 2009 20:26

Inte så lätt att fota i vagnen, man får liksom inte med allt men så här ser den ut i alla fall :)


Utsidan.

Den är inte större på längden än den gamla men den är något bredare.



Här har jag sovit gott :)
Ja maken också.

 Förvånad är vi att vi inte trängdes som vi trodde vi skulle.

Inte en gång har vi tjongat ihop under nätterna.


Ena soffhörnan...


..och den andra.

Här bäddar vi ner till töserna och de har sovit gott.


En del av köket...


... en annan del.

Nu ska ju inte tv´n stå där eftersom det är spisen men tv´n är mammas så den är på väg dit igen.
Jag har för första gången i mitt snart 40 åriga liv satt på gasspisen själv och jag var riktigt stolt när jag hade gjort det. Snart kan jag sätta på maten själv om resten av familjen är ute på upptåg *hurra*


Egen toalett är ju inte så dumt ;)


 Ingen jättestor vask men det behövs inte så mycket när man är på camping och det finns utrymme där att låna.

Man kan duscha här inne också men det kommer vi nog inte att nyttja även om vi har varmvatten.


Ja så ser då vårt nya hus på hjul ut :o)


Av nena - 17 augusti 2009 18:43

 Nä så illa är det ju inte så klart men jag hade gärna stannat borta några dagar till och så har jag aldrig känt innan, då har det varit superskönt att komma hem.

 Vi hade tänkt stanna en natt till men så ska ju J börja skolan på onsdag och hon ville ha en dag till att fixa och så innan det var dags och det förstår jag, skulle jag också velat ha om det gällde mig.


 Vi har haft det så toppenbra och mysigt.


 Har fotat lite i nya vagnen så bilder kommer så småningom.



Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards