¨

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2009

Godmorgon

Av nena - 25 augusti 2009 06:40

Usch vad det är jobbigt att ta sig upp när klockan ringer.

Jag är absolut ingen morgonmänniska. Tur att M är det, i alla fall lite mer än jag.

Snart ska hon ge sig iväg på moppen.

J är ingen morgonmänniska, hon sitter just nu och ska försöka komma igång för att göra sig i ordning.


Maken han kan knappt gå, han har ont i ryggen.

Tanken var att han skulle jobba idag men den har han nog lagt på hyllan.




 
 
Sussi

Sussi

25 augusti 2009 08:29

Jag är inte heller nån morgonmänniska. Men jag har en rutin i alla fall och det är att nästan försova mig varje morgon.. väldigt irriterande att man inte bara kan slänga benen över sängkanten när klockan ringer hihi

Kramisar

http://alllt-om-inget.bloggagratis.se

 
helga

helga

25 augusti 2009 08:33

Jag är inte heller någon morgonmänniska, men stiger ändå upp när ungdomarna ska iväg...

Hoppas din man blir bra i ryggen snart...

http://helga1.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

25 augusti 2009 10:31

Det är inte lätt med de tidiga morgnarna efter att ha varit ledig länge.

http://kimmietid.blogspot.com

 
wiper

wiper

25 augusti 2009 10:51

Jag är morgonmänniska men då är jag desto tröttare på kvällarna. Tråkigt att din man har ont i ryggen. Förstår att han inte kan arbeta då. Hoppas han blir bättre snart

Ha en bra dag
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

25 augusti 2009 10:56

Förr var jag nog en morgonmänniska, nu känner jag mig inte som människa alls - Fniss - där fick jag till det ;-)

Maken och du får smörja in varandra och vila er i form (så gott det nu går)

Hoppas att ni får en bra dag trots värk!

 
Pisan

Pisan

25 augusti 2009 11:43

Have a good day you too my friend! Ja, det är jobbigt att bli väckt av klockan tidigt. Hör också till dem som är seg på morgon, men jag är lika seg på kvällen... :-) Hur är det med makens rygg nu då? Kom han iväg till jobbet? Önskar dig en fin onsdag vännen! KRAM!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
iesson

iesson

25 augusti 2009 12:43

vad kul att se lite bilder!! Fina naturbilder!! Visst är det synd att nästan alla blommor har blommat över!? är du duktig på svamp?? Själv är jag värdelös och plockar sällan svamp. Men de är intressanta att se på.:-)
Hoppas du tar dig igenom dagen trots tröttheten och fibromonstret!! Stackars din "gubé" som gjort illa ryggen - inte så bra!
(((styrkekramar till er båda)))

http://iesson.bloggsida.se

 
Ingen bild

Annica

25 augusti 2009 14:02

En dag för både dig och P att vila medans barnen är i skola med andra ord blir det.

 
Teija

Teija

25 augusti 2009 14:31

Ja det är tufft på mornarna! Vad har J valt för linje, jag vill minnas att hon är lika gammal som vår A och just börjat gymnasiet...
Vilka fina bilder du tagit med nya kameran:D
Ha en fin fortsättning på tisdagen, kramisar

http://varannandag.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

25 augusti 2009 17:36

Sussi - Det var ju en rutin det ja, kanske inte så bra bara *S*
Önskar också att man kunde vara piggelin på morgonen.

Kram!

 
Ingen bild

-Nena-

25 augusti 2009 17:37

helga - Ja jag vill också vara uppe när de ska ge sig iväg. Jag kan ju lägga mig igen om det är riktigt illa.

 
Ingen bild

-Nena-

25 augusti 2009 17:39

Kimmie - Nej det är tufft innan man vänt rätt allt, vi försökte ju börja med det innan men det gick inte så bra.

 
Ingen bild

-Nena-

25 augusti 2009 17:40

wiper - Jag har alltid varit en kvällsmänniska.
Jodå det är bättre med ryggen nu tack och lov

Kram

 
Ingen bild

-Nena-

25 augusti 2009 17:41

Hossan - *fniss* Ja där fick du allt till det :)

Jo vi smörjer varandra och dagen har varit ganska så bra tack.

 
Ingen bild

-Nena-

25 augusti 2009 17:42

Pisan - Då är det ju jämt om du är seg både på morgonen och kvällen ;)

Jo nu är det bättre med ryggen.

Kram

 
Ingen bild

-Nena-

25 augusti 2009 17:44

iesson - Tack. Nej jag kan inget om svampar alls, gillar bara att fota dem *S*

Tack för styrkekramar och jo ryggen är bättre igen.
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

25 augusti 2009 17:45

Annica - Ja lite vila har det blivit.

 
Ingen bild

-Nena-

25 augusti 2009 17:48

Teija - Ja det är tufft när de ska iväg.
M hon går NP djurvård, det är med smådjursinriktning.
Hamsterklappare kallas de viss av de andra linjer på skolan *ler*

Tack och kram

 
Teija

Teija

31 augusti 2009 10:57

Nu kom jag ju på att jag inte kollat svaret på min fråga. Det låter som en trevlig utbilding!
Ha en fin dag, kramar till dig

http://varannandag.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

31 augusti 2009 11:02

Teija - Ibland blir det så.
Ja jag tror att det kan bli väldigt bra och än så länge trivs dottern.

Tack detsamma och kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards