¨

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2009

Så var det då måndag igen.

Av nena - 10 augusti 2009 11:03

Maken han jobbar.

Det regnar ute fast det ser ändå ut att ljusna en bit bort. Hoppas det.


Jag har ont i huvudet.

Vet att det är oron inför sista mötet på onsdag som nu börjar slå in.

Ska försöka hålla mig aktiverad nu så att jag inte grubblar så mycket.


Ev. ska jag iväg med töserna och min mamma för att titta på lite skolsaker till töserna.

J vill ha en ny väska för inte kan man ha samma väska på högstadiet som man hade på mellanstadiet ;)

M vill ha en almanacka, väska tar hon den gamla till en början eftersom hon inte riktigt vet vad det behövs för väska.




 
 
Kimmie

Kimmie

10 augusti 2009 11:12

Det kan man ju förstå att det inte går med samma väska =).
Här har det ännu så länge inte behövts köpas så mycket, har köpt lite pennor, suddi och några block.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

10 augusti 2009 11:39

Usch och fy.. Regn!!
Jag saknar redan solen fast det bara varit molnigt i några timmar..

Hoppas ni hittar nåt roligt till skolstarten..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

10 augusti 2009 14:27

Det är lätt att få huvudvärk när man grubblar och jag har den förmågan också. Jag brukar tyvärr oroa mig långt före ett möte jag skall gå på och sen när man är där så var det inte så farligt ;)

Ja du har en del att tänka på också inför dina barns skolstart.

Vilken rolig ;)

Sköt om dig
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

10 augusti 2009 15:58

Kimmie - Nej det är ju inte så kul att ha samma som innan :)

 
Ingen bild

-Nena-

10 augusti 2009 15:59

Sussi - Ja regn kan vi ha i höst och inte nu tycker jag.
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

10 augusti 2009 16:01

wiper- Jag är ju tyvärr också så att jag oroar mig i förväg och målar upp alla hemskheter man kan tänka sig och oftast blir det ju inte så (även om det har hänt).

Tack och detsamma.

 
helga

helga

10 augusti 2009 19:23

Ja huvvaligen - nu börjar skolan snart igen...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

10 augusti 2009 22:26

helga - Ja nu är det snart allvar på riktigt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards