¨

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2009

Nu har jag sett den tredje

Av nena - 4 augusti 2009 20:41

 Tredje filmen av Harry Potter och jag funderar på varför jag inte sett dem innan för de är ju riktigt bra.



 
 
Ingen bild

Annica

4 augusti 2009 20:56

Har inte sett någon av Potterfilmerna. Tycker du jag ska det nu då? :-D
Är de min smak tro? Nu får du avgöra beslutet jag ska ta.

 
Sussi

Sussi

4 augusti 2009 23:03

Jag har inte sett alla Harry Potterfilmer men några har man i alla fall sett, jag gillade också dom. För att se den sista så var man tydligen tvungen att se alla andra så man får plöja dom vid tillfälle :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

5 augusti 2009 11:37

Annica - Japp tycker jag att du ska ;)
Fast sen vet jag ju inte om det är din smak förstås men jooo jag tycker du ska se dem *S*

 
Ingen bild

-Nena-

5 augusti 2009 11:39

Sussi - Ja de hänger ju ihop en del har jag märkt.
Vårt mål är att vi ska se sista på bio och för att jag ska få ut något av det så måste jag ju sett de andra.
Kram

 
iesson

iesson

5 augusti 2009 15:25

:-) Men Herreminge... Hänger Ni inte med?? Själv har jag sett alla filmerna om och om igen (utom den sista då :-)) då jag har HarryPotter-galen dotter. Hon har läst alla böckerna om och om igen och även någon på engelska. Nu i sommar har hon högläst en av böckerna för den lata lillesyrran.

Vi såg den sista HarryPotter-filmen på bio 2 dagar efter premiären (det var surt värre för att vi inte gick på premiärdagen. Filmen var jättebra men konstigt slut!! Dottern sa på en gång... Ja men mamma det kommer en till film fattar du väl. Jahupp sa jag...

http://iesson.bloggsida.se

 
f

f

5 augusti 2009 15:38

Ja visst de är sevärda håller med min systerdotter hade sett den sista nu och den var urbra tyckte de med

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

5 augusti 2009 23:07

iesson - *S* Det är bara jag i denna familjen som inte hänger med. Resten har sett dem och stora dottern har sett dem så många gånger att hon tappat räkningen ;)

Har inte berättat för döttrarna om planerna att se den nya på bio än, får bli en överraskning

 
Ingen bild

-Nena-

5 augusti 2009 23:10

f = filifjonkan - Förstår inte varför jag väntat så länge att se dem *S*
Ser fram emot den nya nu.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards