¨

Direktlänk till inlägg 7 juni 2009

Jag är för gammal!

Av nena - 7 juni 2009 13:29

Vi skulle låna svärfars bil eftersom inte hittade felet på vår.

Till svärfar skulle vi ta moppen bestämde vi oss för, eller mopparna men min var på vift med M så jag beslutade att åka på maken på Eu-moppen.

Jösses så läskigt det var *s*.

Jag är för gammal för att åka så helt enkelt, för gammal för sådana ävenyr.

Jag trodde vi skulle välta i var kurva och att den skulle stegra sig när vi körde över vägbulorna här hemma på "stora" vägen.

Nej tacka vet jag att köra själv!


Nu ska maken ute i vår bil igen och kollar runt. Han har kommit så lång att han vet att den inte får bensin... pumpen antagligen. Sist så var det filtret där som strulade och det är bytt, det är en el-pump tydligen och har vi tur så är det en säkring som gått det glömde han kolla innan vi for iväg och handlade.





Själv ska jag vika lite tvätt och sen absolut inget mer.

Jag vill vara någorlunda i kroppen imorgon när det är tid för BK-gruppen.

 
 
Ulla

Ulla

7 juni 2009 16:54

Vilket äventyr du var ute på =) Amtar att så här i efterhand så var de nog roligt i alla fall.
Kramen

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

7 juni 2009 17:43

Ulla - Ja jag ska ju erkänna att nu när vi åkte hem så var det ganska så kul ;)

 
helga

helga

7 juni 2009 23:03

Vilka äventyrligheter du har för dig idag då ;)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 juni 2009 07:18

helga - Ja det är inte klokt *S*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards