¨

Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

6.41

Av nena - 24 maj 2009 11:56

ringde P´s journalle i morse. Strax efter la han på och kunde lägga sig igen för då hade någon annan på företaget lyckats hitta en knapp som inte skulle vara intryckt och P slapp åka iväg.

Jag tror att sådana samtal är de mest irriterande trots att han slipper fara iväg för då har de på företaget inte kollat allt de ska innan de lyfter luren. Det är sådana "fel" som kan leda till måååånga lååånga timmar om P får fara in för att leta fel på en maskin som inte finns (ja felen alltså) är inte så lätt.
 Jag kunde i alla fall somna om efter en stund och sov sen till klockan var nästan 10.


 I går hade vi det jättetrevligt. Åt gott och skrattade mycket.

Töserna hade det kul med deras son och de var iväg ute i byn eftersom solen den kom och det slutade blåsa. Skönt att de slapp sitta inne och tråka.


 Lyckad dag i går = väldigt ont i dag :(

Måste iväg och handla mat til marsvinet och beställa tid för synundersökning till M.

Jag hoppas att jobbtelefonen håller tyst hela dagen.

 
 
Oskar

Oskar

24 maj 2009 12:15

Tjena! Va bra att ni fick en lyckad dag igår.
Då får vi se vad den här dagen har att erbjuda.
Alltid lika intressant att se vad som händer.

Jag lägger gärna till dig på min sida om det är okey. Blir smidigare när jag endå är här och läser ofta.

Oskar

http://i-love-china.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

24 maj 2009 14:18

Trist att ni blev väckta så tidigt och i onödan också men det var ju kul att ni fick så trevligt igårkväll.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

24 maj 2009 15:44

Oskar - Jag hoppas du fått en intressant dag och det är helt ok att du lägger till mig i din länklista så gör jag detsamma med dig.

 
Ingen bild

-Nena-

24 maj 2009 15:45

Kimmie - Ja man blir lite sur att de inte kan ta någon minut till och bara kolla av alla knappar innan de ringer.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards