¨

Direktlänk till inlägg 21 maj 2009

Efter sol kommer regn

Av nena - 21 maj 2009 21:25

Maken och dottern kom hem tidigare än räknat, det hade bara vara de och en till som varit på banan. Förstår inte varför det ens var öppet när det är helg men men M och P fick skjuta och det var ju bra.

De hade kommit på efter att ha sett hennes missar att vänsterögat var väldigt dominerat och när P satte tejp på glasögonen hon har under skyttet på vänster sida så gick det bättre och då träffade hon 7 duvor på raken.

Tydligen ser hon två piper i mellan åt också så nu blir det till att beställa tid hos optikern och se om hon behöver glasögon eller inte

Vet inte riktigt hur det är men tycker det är bättre att kolla upp det.


För en stund sedan så öppnade sig himlen och nu regnar det rejält. Hoppas på fint väder igen imorgon då får det gärna regna nu.


Nu ska jag se lite på tv och loggar ut för i dag.

tv

Photobucket  
 
Kimmie

Kimmie

21 maj 2009 21:45

Hoppas du slapp åskan ikväll, vet ju hur du hatar det!

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

21 maj 2009 21:46

Kimmie - dottern M tyckte att det mullrade men jag hörde inget och det är jag tacksam för.

 
janet65

janet65

21 maj 2009 22:39

ja det är nog bäst att kolla upp detta med synen, va roligt att skjuta lerduva, har jag gjort en gång men det gick inge bra inte min grej. kram och hoppas på sol i morrn

http://janet65.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

22 maj 2009 07:57

Janet - Ja det är bäst. Hon tycker det är jättekul att skjuta, det har hon efter far sin, det är inget för mig heller.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards