¨

Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Solen skiner och uppladdade foto

Av nena - 20 maj 2009 12:17

Det blev en fin dag efter den hemska natten.

Jag fick mer sömn men nu känner jag mig mest tung i huvudet, kanske blev det för mycket.


 Det hade gått bra på kursen för maken och han åker vidare till jobbet och tar lättare uppgifter, de andra på plats får ta det som är en bit upp. Hoppas att hans knä håller nu och att det bara var något tillfälligt.


 Fick ett telefonsamtal med en god nyhet och det var en lättnad. Kan inte skriva ut vad det gäller eftersom personen det rör inte vill det men för mig var det som en sten föll från hjärtat och allt kändes genast lite lättare.


 Foto jag tog i går har jag laddat över från telefonen till datorn så de kommer här :)



Börjar med min Rhododendron

som är så här fin i knopp...


och utslagen.


Innan jag började plocka bland rabarberna såg det ut så här.
Den står i gamla landet som är halvt lager för saker som ska vidare...

Inget gör vi med den men den växer som attan och är god (enligt andra).



 M vill inte vara med på bild...

men här visar hon, om än lite suddig, upp rabarberna vi

plockade för att skicka vidare.



Ännu en suddig bild på mitt

lilla hmmm stora troll ;)

dock utan hårfix.



 Så där, då var det slut för denna gången. Jag ska ut i solen.

 
 
Kimmie

Kimmie

20 maj 2009 14:50

Skönt med goda nyheter.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Jennie

Jennie

20 maj 2009 15:28

Ja här åskade det också utav bara tusan !!
Låg & höll tummen att inget barn skulle vakna och dyka ner i min säng.
Fina rabarber ! Ska nog gräva ner lite på min uteplats, det är ju så gott med paj !!

http://missJennie.blogg.se

 
Ingen bild

-

20 maj 2009 21:04

Kimmie - Ja det är skönt när det ibland kommer sådana.

 
Ingen bild

-Nena-

20 maj 2009 21:06

Jennie - Här vaknade barnen men la sig ganska snabbt igen, de vet att de inte får någon ro hos oss med en mamma som mig ;)

 
Ingen bild

Hossan

21 maj 2009 17:38

Fina bilder! Vilka jätterabarber!

Trevligt när det kommer lite goda nyheter med!

 
Ingen bild

-Nena-

21 maj 2009 18:04

Hossan - Ja de är stora och nu syns det nästan inte att jag plockade här om dagen *S*

Bra nyheter är toppen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards