¨

Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Kexchoklad till lunch

Av nena - 14 maj 2009 12:46

Kanske inte så nyttigt och bra men ack så gott det var.

Mättar i och för sig inte speciellt mycket men just då var det det enda som jag ville stoppa i munnen. Orkade inte ta fram och fixa något annat.


 Fick vilat ett tag och slumrade nog en timme också tror jag. Så där halvt vaken halvt sovande.

Kroppen är som den är.... om jag inte gör något så håller monstret sig någorlunda stilla och rotar inte runt så mycket.


 Halvtråkigt väder, lite sol men inte speciellt varmt.

Undrar när värmen ska komma tillbaka.

Hoppas det håller tätt i kväll i alla fall för M har sin första torsdagsträning på skyttet då.

Får se hur jag mår om jag orkar åka med och titta, har ju inte sett henne skjuta sedan i höstas och en del har ju hänt under vintern.



 
 
Ingen bild

Tigern

14 maj 2009 12:54

Fan vad du gnäller. Du är väl inte ensam om att ha fibrovärk. Man kan leva med den, har kompisar som jobbar trots värk.

 
Ingen bild

-Nena-

14 maj 2009 13:05

Tigern - F*n vad du är anonym.
Normalt brukar jag inte godkänna sådana här kommentarer men gör ett undantag idag.

Jag vet att jag inte är ensam om värken, jag vet att jag gnäller men det har jag min fulla rätt till här i MIN blogg.
Jag vet också att det finns folk med värk som jobbar och jag är avundsjuk på dem. Jag önskar inget annat än att kunna hitta ett jobb som jag klarar av.
Man blir inte direkt rik på den ersättning man får och inte speciellt social heller av att gå hemma hela dagarna.

Grattis till dina kompisar som har jobb och som kan, men stackars de som har dig som kompis.
Ha ett bra liv!

 
Kimmie

Kimmie

14 maj 2009 13:27

Lätt att vara elak när man gömmer sig!
Bra svarat Nena. Det är din blogg och du skriver om vad du vill.
Brukar du verkligen få sådana kommentarer??

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

14 maj 2009 13:37

Kimmie - Visst är det lätt att kunna slänga ur sig en massa om man slipper stå för det.

Jo tyvärr har det kommit en hel del sådana men jag har valt att ignorera och bara kasta bort dem men idag tänkte jag att jag måste få svara tillbaka.

 
Oskar

Oskar

14 maj 2009 14:58

Jo du vet Kebabrulle är ju alltid Kebabrulle!
Det var mycket vitlök och prefekt med sås. Så jag kan faktiskt inte klaga. Den slänk ner fortare en jag kunde ana. Så nu är den helt borta bara på ett nafs så där. Nästa gång får jag väll köpa en i reserv.

See you later!
Oskar

http://i-love-china.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

14 maj 2009 15:16

Oskar - Och nu blev jag ju inte alls sugen *suck*

http://nena.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

14 maj 2009 15:29

Det gör väl ingenting om man inte äter det till varje lunch ;)

Skönt att du fått sova en stund.

Här är det också kallt i luften men sol

Krya på dig
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

14 maj 2009 15:37

wiper - Nej det gör nog inte det och jag fyllde faktiskt på med en varm smörgås sen ;)

Här kom det en skur men nu är solen framme igen.
Tack och kram

http://nena.bloggagratis.se

 
maria

maria

14 maj 2009 17:06

Herremeje, om man kunde få ha sin blogg som man vill utan att andra ska lägga sig i. Säger bara en sak, låt bli och läs och gå in på bloggar som inte passar. Bra skrivet Nena.
Kram.
//Maria.

http://mariaslekrum

 
Ingen bild

-Nena-

14 maj 2009 17:23

maria - Ja man kan ju undra varför folk läser om de inte trivs.
Tack!

 
Ingen bild

Annica

14 maj 2009 17:48

PISS OFF Tigern. Lägg ner DITT jävla gnäll och låt andra ha sina bloggar ifred bäst fan de vill.
Önskar du Tigern fick verkligen känna av nenas värk o leva med den ett tag så vi kunde se hur du mådde.
Det är verkligen min önskan på puckon som gnäller på andras liv.
Hälsningar Annica som är Nenas vän o tycker andra ska ge fan i o läsa om de inte accepterar att hon får skriva vad hon vill i SIN blogg

 
Snäckan

Snäckan

14 maj 2009 20:35

Men hallå!!! Vilket påhopp! Så trist med såna kommentarer!
Jag jobbar också trots värk och det går ju jätte fint *ironisk*
Blir så arg! Det är ju bara att inte läsa om man retar sig på vad folk skriver i sin egen blogg! Grrrr....
Hoppas du får en bättre dag imorgon, vännen!

http://snackansfibrodagbok.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

14 maj 2009 21:03

Annica - Tack för din kommentar.

Min säkerhetskod blev just makt och det är ju det jag har i min blogg i alla fall.

 
Ingen bild

-Nena-

14 maj 2009 21:04

Snäckan - Visst är det trist och normalt brukar jag inte godkänna dem utan bara ignorera.

Tack!

 
Ingen bild

Hossan

15 maj 2009 09:02

Vilken idiot!
Saknar ord!

Bra svar du gav!

 
Ingen bild

-Nena-

15 maj 2009 11:32

Hossan - Ja tyvärr finns det en del sådana lite här och var :/

Kändes skönt att visa det i går och säga ifrån och nu kanske det dröjer till nästa gång... eller inte :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards