¨

Direktlänk till inlägg 15 april 2009

Godmorgon

Av nena - 15 april 2009 07:09

 Onsdag idag.

Inte så fint väder här än. Hoppas på att det blir bättre längre fram.

Golvlisterna måste målas en gång till och jag vill helst kunna göra det ute.

Det är alltså det jag har på min att göra lista idag.


 Sovit lite bättre i natt men inte helt bra.

Fattar inte vad det är med mina ben. Jag har haft så innan men inte alls som nu sista tiden.

Jättejobbigt! 


 Ha en bra dag! 

 
 
Ingen bild

Hossan

15 april 2009 07:26

Märkligt när värken blir sämre/värre än vanligt. Som om det inte räcker så illa som det redan är. Själv är jag ett frågetecken för jag tycker inte det finns något som befogar den värk jag har nu.

Hoppas att det ändå blir en bra onsdag!

 
Kimmie

Kimmie

15 april 2009 08:05

Här har vi redan sol så den kommer säkert till dig också! Ha en bra dag.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Pisan

Pisan

15 april 2009 11:34

Vet inte hur det är med dig och din fibro men jag upplever det som att fibron ständigt är i "rörelse" och nya saker kommer till, eller intensifieras, ändrar sig. Det är väl så fibro funkar antar jag. Man får ju i a f aldrig vara ifred, det skall gudarna veta...

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

15 april 2009 11:56

Hossan - De är nästan värst att ha ont då man vet att man inte gjort något som skulle kunna förvärra värken. Har man gjort något känns det som det är lättare att leva med den...
Jag hoppas att det vänder för dig snart, helst i går.

 
Ingen bild

-Nena-

15 april 2009 11:57

Kimmie - Jodå hit kom också solen efter ett tag men det är svalare idag, blåser mer.

 
Ingen bild

-Nena-

15 april 2009 11:58

Pisan - Jo så är det för mig också och detta med kryp i benen har jag haft innan men inte alls som nu.
Tänk om man kunde få ta semester ett tag från värken, så skönt det varit.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards