¨

Direktlänk till inlägg 13 april 2009

En bit av rummet klart.

Av nena - 13 april 2009 15:44

 Det är inte så lätt och jag är ju inte till någon större nytta.
P har inte tapetserat mer än en gång innan och det är väldigt länge sedan.

Snyggt blir det i alla fall och vi är glada att vi valde den tapet som vi valde.


 Skulle fixa mat men vi bestämde oss för att tapetsera lite till och sen hämtar vi hem mat från pizzerian.


 J hon har målat lite listor, hon gillar verkligen att måla. Jag tyckte det var skönt att hon ville eftersom mina fingrar är som lunchkorvar idag och jag har svårt att hålla stadigt i penselen.


 Nu har J hamnat vid datorn och spelar Sims trots det fina vädret och M....ja hon är ute på moppen *S*

 
 
Kimmie

Kimmie

13 april 2009 17:01

Passar väl jättebra att hämta pizza när ni har så mycket att göra. M gillar verkligen moppen va =)

http://kimmietid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

13 april 2009 17:17

Kimmie - He he ja hon har vuxit fast på den :)

http://nena.bloggagratis.se

 
Susanne

Susanne

13 april 2009 18:04

Tycker jag ni gjorde rätt i som hämtar pizza. Man kan inte göra allt på en och samma gång. Vad kul att ni blev så nöjda med den senaste tapeten. Underbart. Vill se kort på resultatet senare.
KRamar
Susanne

http://www.axevasvecia.bloggagratis.se

 
Snäckan

Snäckan

13 april 2009 19:41

Vad roligt att ni blir nöjda! Pizza är perfekt när man inte har tid att fixa middag. Önskar dig en skön kväll!

http://snackansfibrodagbok.blogspot.com

 
helga

helga

13 april 2009 20:55

Vad ni har fixat och donat med färg och tapeter... Kul med lite förändring...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

13 april 2009 20:59

Åhh så spännande med nya tapeter !!!
Hoppas det blir bra !

http://missJennie.blogg.se

 
Ingen bild

Hossan

13 april 2009 21:09

Pizza låter gott!

Bra att någon annan tog penseln, annars hade du kanske haft lunchkorvar till fingrar imorgon? Så himla jobbigt att man inte kan göra något utan att det sätter sina spår!!!

 
Ingen bild

-Nena-

13 april 2009 21:33

Susanne - Det var skönt att ha hämtmat mitt i röran.
Foto kommer kanske en dag.
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

13 april 2009 21:37

Snäckan - Ja jag blev lite tveksam ett tag men nu är jag glad att vi gjorde valet vi gjorde.

 
Ingen bild

-Nena-

13 april 2009 21:39

helga- Ja det är skönt nu när det är fixat, har velat göra det länge.

 
Ingen bild

-Nena-

13 april 2009 21:40

Jennie - Visst är det :)och det blir det.

 
Ingen bild

-Nena-

13 april 2009 21:41

Hossan - Det var det :)
Ja det var skönt att J tog över idag för annars hade jag nog inte kunnat göra något imorgon.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards