¨

Direktlänk till inlägg 3 april 2009

Vi skämde bort oss.

Av nena - 3 april 2009 16:53

 Åkte och fikade på ett ställe som heter Sandys och de har goda baguetter med smarriga röror bl.a

 Var och bokade tid till M så hon kan ta eu-kortet och så tittade vi på ny bänkskiva till köket och tapeter till sovrummet. Nu tror vi att vi vet vad vi vill ha i alla fall. 

 Sen hem och ut i solen och det var sååå skönt.
Lite fix i trädgården, jag drog bl.a upp ljungen hag haft som såg hemskt trist ut nu.

Maken han har flyttat det som ska till tippen närmare parkeringen så slipper vi ta av staketet och rulla in släpet när det är dags, bara kasta över.

Planerat lite som vi vill förändra och sågat ner jättegrenar som granen intill huset hade nertill och som var i vägen när man skulle in. Så luftigt det blev.


 Nu pluggar P och M vägmärken ifrån boken hon fick när vi beställde tiden.

Jag ska gå ut och sätta mig där ute och läsa en tidning tror jag och få lite mer ljus på mig.

Friday,Friday  
 
Susanne

Susanne

3 april 2009 18:30

Visst e det kul med nya tapeter. Man blir glad av det lilla. Blir som nytt igen av så lite. Ja, det är ju ett projekt förstås. Visst har det varit fint väder idag. Strålande solsken och fågelkvitter. Alldeles underbart!
Våriga kramar
Susanne

http://www.axevasvecia.bloggagratis.se

 
Hannele funderar

Hannele funderar

3 april 2009 18:56

Ljung ska man klippa lite, blir som ny. tacksam, för den trivs på tuffa ställen.

http://hannelesjul.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

3 april 2009 19:52

Susanne - Ja det ska bli kul med nya tapeter när vi väl kommer till skott. Nu har vi ju i alla fall sett ut dem ;)

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

3 april 2009 19:54

Hannele - Se där, det visste jag inte. Tack för det tipset. Tar med mig det till nästa gång.
Fast dessa var nog utom all räddning är jag rädd för.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards