¨

Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Det snöar än

Av nena - 11 februari 2009 10:33
snow Pictures, Images and Photos

Ser inte ut som om det tänker sluta än på ett tag heller.

Hundarna gillar det, speciellt Mollis, hon har alltid älskat snö.  Det är nog den enda gången som Doris vill in innan henne ;)


 Ska försöka ta en sväng med snabeldraken nu och få upp lite tussar efter de fällande hundarna  och den sprättande Yngve-Östen som jag kom på nu har namnsdag på första delen av sitt namn ;) Lite extra sallad till honom.




  

 
 
Pisan

Pisan

11 februari 2009 13:16

Här har det snöat lite inatt eller i morse men den smälter bort nu. Ja, de där dammtussarna försvinner ju aldrig av sig själva utan förökar sig riktigt snabbt.... Jag har inga djur men det går rätt fort ändå :-) Kramis!!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

11 februari 2009 13:57

Pisan - Här slutade det snöa en stund men nu har det börjat igen.
Nä jg önskar att de bara kunde försvinna, de där tussarna men hur hårt jag än önskar så ligger de där och skrattar.

 
Ingen bild

Nini

11 februari 2009 19:04

Här töar det nu

 
Fibromorsan

Fibromorsan

11 februari 2009 19:42

Åååå snö *suckar avundsjukt*, här finns ett snölager som är ca 0,001mm tjockt :0/
Ang HTG - jag har följt den serien sen 1996 och jag blir tokig bara jag missar ett enda avsnitt *S*

http://www.metrobloggen.se/fibromorsan

 
Ingen bild

-Nena-

11 februari 2009 23:54

Nini - Här känns det som om det töat samtidigt som det snöat... ja ja jag är lika gla jag om det försvinner.

 
-Nena-

-Nena-

11 februari 2009 23:56

Fibromorsan - Jag kan skicka snön på ditt håll... fast det är nog mest tösnö nu.

Har nog också följt HTG sedan då någon gång när lilla dottern föddes.
andar var dag och ser i lugn och ro på kvällen. Vill inte bli störd *S*

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards