¨

Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Godis godis godis

Av nena - 9 februari 2009 16:40

 Var med min mamma en sväng när hon skulle handla.

Körde ifrån affären och såg att det öppnat en ny butik strax intill. En godisaffär.... ja inte kan man då bara åka förbi om det står 500 olika sorter, det måste man ju bara se... ja eller jag och min mamma i alla fall.
Kan man då gå in i en sådan affär och bara titta? Näääää verkligen inte! Hittade ju godissorter som "min" butik inte haft på länge och som jag varit sugen på lika länge nästan.
Man kunde till och med göra en önskelista, det fanns 600 olika sorter att välja på men de hade "bara" tagit in 504.

Nu blev det en påse, inte så stor men med de sorter som jag längtat efter och den står nu högst upp och längst in och bara väntar på att det ska bli helg... undrar hur länge jag kan hålla mig ifrån den


 Nu ska vi i alla fall äta middag. Köttbullar/pannbiff med potatismos.

 
 
Ingen bild

Annica

9 februari 2009 18:38

Okey jag kommer före helgen då o så slipper du besväret att äta upp godiset :-)Högt upp var det jag skulle söka....Du behöver inte vara hemma med dessa ledtrådar :-D

 
-Nena-

-Nena-

9 februari 2009 18:45

Annica- Ja hade du kommit hit hade jag glatt gett dig påsen kan jag lova.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

9 februari 2009 19:55

Ja, jag var riktigt godissugen idag så det blev ingen väntan till någon helg. Jag festade idag (skamsen min) ;-)
Lite besviken över negativt viktbesked när jag lagt ner så många timmar extra på promenader, men det är lite fel att ta ut det på att proppa i sig godis....

 
Ingen bild

-Nena-

9 februari 2009 22:48

Hossan - Måste ju erkänna att jag var och nallade lite i påsen. Måste ju smaka så det är färskt ;)

 
Fibromorsan

Fibromorsan

10 februari 2009 00:00

Ojojoj det hade varit livsfarligt att släppa in mej i den godisaffären!!
Jag som har så svårt att bestämma mej, hade nog tagit en av varje sort *S*

http://www.metrobloggen.se/fibromorsan

 
Ingen bild

-Nena-

10 februari 2009 07:24

Fibromorsan - Ja det fanns mycket gott att välja på ;)

 
helga

helga

10 februari 2009 09:44

Jag skulle inte klara att vänta till helgen om påsen fanns hemma. Kul med lite nya sorter!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

10 februari 2009 10:05

Den påsen hade nog varit tom innan jag hunnit hem!

http://nini.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

10 februari 2009 12:24

helga - *S* Det vet jag inte om jag klarar heller ;) Det är ju bara tisdag idag...

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

10 februari 2009 12:26

Nini - Jag satte den i min kass i bagaget och min mamma ville inte stanna där på motorvägen hem när jag blev sugen...förstår inte varför ;)

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards