¨

Direktlänk till inlägg 7 november 2008

Skönsång och paket

Av nena - 7 november 2008 07:41

det är betydligt roligare att vakna till än en skrällig väckarklocka.

Tur man får göra det en gång om året i alla fall.


 Presentkort på köpcentrat har jag fått av familjen eftersom jag inte kunde säga vad jag önskade. Inte så lätt för andra då att köpa något då och presentkort blir bra för då kan jag köpa när jag hittar något.

Ett jättevykort kom med snigelposten från min vän långt bort och hon hade skrivit så fint och kul. Önskade att E kunde vara här idag.
Via MMS fick jag en tårta och truddelutt av min mamma och pappa.

 Nu är mina döttrar på väg mot skolan och huset är tyst och det känns lite tomt. Men det är ju fredag och det betyder att helgen är på G.
Ute har det inte riktigt ljusnat än och det ser ut att bli en regnig och grå dag men det gör inte så mycket idag.




 
 
helga hurrar

helga hurrar

7 november 2008 08:38

Grattis, grattis på din dag! Hopas det blir mysigt ännu mer sedan när alla de dina kommer hem igen :)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

7 november 2008 08:48

Då är det väl på plats med en Gratulation!
Presentkort är alltid bra.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Pisan

Pisan

7 november 2008 09:46

Ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år!Hurra hurra hurra hurra!!!!GRATTIS!!!! Hoppas du får en riktigt fin födelsedag vännen. Kramisar!!!

http://pisan.bloggsida.se

 
Jennie

Jennie

7 november 2008 11:58

GRATTIS på dig idag !! Tur att jag gick in här och läste så jag inte missade ;)
Minnet är bra men kort !
Ha en jättebra dag idag !!

http://Missjennie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards