¨

Direktlänk till inlägg 6 september 2008

Presenter inhandlade

Av nena - 6 september 2008 14:43

Alla utom en. J vill ha en ny skrivbordsstol men vet inte riktigt vilken hon vill ha. 3 stycken väljer hon mellan så vi har sagt att mår hon inte sämre imorgon än idag så tar vi en snabbis till IKEA så hon får testa att sitta på dessa och då bestämma sig för vilken som passar bäst. Hon får helt enkelt veta att hon får en skrivbordstol i present. Allt annat vet hon ju inte.

 Hittade ett fräckt USB minne till henne, det ser ut som en Ahlgrens bilar.

Kan ju vara bra att ha ett sådant då de jobbar en del med datorn i skolan. Lättare att ta hem arbetet och slippa låna av skolan.


 Nu skrapar maken huset och jag ska vika handdukar och starta en maskin med lakan.

 
 
helga

helga

7 september 2008 11:07

Bra att ni börjat köpa presenter - det kan vara nog så svårt att hitta rätt... Vi har alla födelsedagar på vintern och då tar fantasin lätt slut med tanke på att det är juletid också.

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards