¨

Direktlänk till inlägg 13 juni 2008

Fredagen den 13:de

Av nena - 13 juni 2008 18:09

Jag har inte märkt något av det här hemma. Om man då inte räknar med allt jag glömt och fått göra om, har varit en del av den varan idag känns det som... fast det kan jag ju inte skulle på datumen utan det är bara mig själv jag kan skylla det på och min slöa hjärna som inte vill fungera idag. 
 Makens fungerade inte heller visst. Var för att handla och skulle tanka innan. det var någon kampanj vid macken och de pratade med maken samtidigt som han ska stoppa in sitt ort. *slurp* sa det och kortet försvann och kom inte ut igen.
På någon vänster hade maken fått med det gamla bensinkortet också (fått nytt och inte kastat det gamla) så båda korten svalde maskinen och inget fungerade längre. Inte ska väl maskinen ens kunna ta emot två kort på en och samma gång.

 Nåja nu är det spärrat och någon får väl åka ut för att laga den där apparaten.. eller laga, de får plocka ut korten. Det var visst andra som blivit av med sina kort innan också så något fel är det på den även om nu maken stoppade in dubbla kort. De hade fått in många spärrade kort på den apparaten idag.


 Nu är grillen tänd och snart ska köttet på.
Jag har tömt ryggan och plockat bort några plagg och märkt det som ska med. Snart är det bara kväll och slapp i soffan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards