¨

Direktlänk till inlägg 13 juni 2008

Dagens stora fråga

Av nena - 13 juni 2008 12:21

eller inte...


Tvätta eller låta bli? Tvättkorgen svämmar över. Var tog min tumma tvättkorg vägen?? Saknar den.
Solen kommer och går och det rör sig inte mycket där ute. Vill inte hänga tvätten inne då det betyder att jag måste stryka den då den är torr.

Vågar man chans att hänga ut den med risk att få plocka ner den då regnet som de lovat kommer...just nu är det ju ingen regnhimmel. Eller kanske jag ska leta upp en massa hängare och hänga den på altanen där det i all a fall är tak.

Velig man kan vara men jag vill verkligen inte ha tvätten här inne och sen stryka den *suck*

I-landsproblem eller vad???

 Töserna har varit sommarlediga riktigt idag. Sov länge och jag tror den lilla fortfarande går omkring i pyjamasen ;) Fick i alla fall i dem frukost innan 12 och försökte få dem att förstå att man kan äta frukost trots att man är sommarlovslediga.

Ska snart fixa varma smörgåsar till lunch och se om jag kan komma iväg och handla lite middagsmat.

En present till svärfar borde jag också försöka hitta... men vad??? Inte lätt att köpa till honom inte.


 Packa J´s rygga ska vi också göra, allt är ju framplockat och bara väntar på att få komma ner i väskan...tänk om man kunde få det till att krypa ner själv.

Lat idag?? Nääää bara lite *S*

 
 
Hanneles paradis

Hanneles paradis

13 juni 2008 12:48

Bjud svärdfar på fika elelr glass på stan, tid tillsammans är alltid uppskattat.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

13 juni 2008 15:30

Hannele - Tack för tipset. Tyvärr är svärfar ingen fikare eller glassätare.
Tror det bli någon god öl och ölkorv, det gillar han.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards