¨

Alla inlägg den 23 september 2007

Av nena - 23 september 2007 19:28

Ska snart sätta mig i soffa.
Är trött och hängig. Hostan tar kol på mig eftersom jag får sådan huvudvärk var gång jag hostar. Det har blivit bättre men i mellan åt så kommer hemska hostperioder.
 Har varit hos både mina och P´s föräldrar en sväng och sen åkte vi för att hämta hem M från T. Hon ville inte cykla själv och vi var ändå i närheten.
Hon hade jobbat med lera tillsammans med T´s mamma så det var därför som hon inte kom hem direkt efter tidningsrundan. De hade haft cykelservice också, så nu är cykeln nysmörjd och fixad.

 Tack för alla kommentarer sista tiden. Har varit dålig på att svara men jag hoppas att det ska bli bättre nu när orken är lite bättre.


 Men till Annica, tycker det är lite fegt av dig att inte anta utmaningen *s*

Av nena - 23 september 2007 13:05

Hos Nini hittade jag en kul sak.
En liten utmaning. Att lägga ut ett foto på hur man såg ut för 20 år sedan och den har jag nu nappat på.

Så här är jag alltså för 20 år sedan.
Dottern J fnissade åt frissan och det kan jag ju förstå ;)

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards