¨

Alla inlägg den 28 september 2007

Av nena - 28 september 2007 21:38

 Vi kom iväg. Vi fick ätit middag ut tillsammans, utan barnen.

Hamnade på en liten restaurang i stan och där började vi med en Toast skagen och avslutade med en grilltallrik. Så gott och så härligt att bara sätta sig till bords och bli serverad.
Det räckte att bara komma ut och äta middag för att ladda batterierna igen. Borde göra det oftare!
Nu blev det lite som att fira både förlovnings-dagen som vi glömde och den snart kommande bröllopsdagen.

 Nu har vi hämtat hem töserna och vi slöar ett tag innan sängen som kallar.


 Det är helg. Det är skönt.

Av nena - 28 september 2007 12:41

och jag som var ganska pigg i morse somnade på soffan när jag låg och läste.

Nu är jag allt annat än pigg och det var verkligen inte bra för min kropp *ajaj*. Det var Sixten och Tage som väckte mig med sitt prat i buren *mys*


 Nu lite mat i magen och sen titta efter vad jag kan fixa till tösernas middag.

Av nena - 28 september 2007 07:11

Så var det fredag.

Det är kallt och ruggigt ute. Det blåser. Det är höst idag.

 P´s väckarklocka ringde inte i morse så det blev lite sent upp. Vi hinner men det blev stressigt. Inget kul.
J vaknade och hade ont i halsen men hon är klar för att åka till skolan och hon ska ringa om hon mår sämre uppåt dagen.
Inte konstigt om hon blir dålig igen då hon är slarvig med att ta på jackan då de ska ut på rast... det går ju fortare om man skippar jackan *suck*

 Vi har barnvakt ikväll men det vi skulle på har blivit inställt så vi funderar på att gå ut och äta istället OM nu inte J blir sämre *håller tummen*
Speöar inte så stor roll vad vi äter bara vi får komma ut och bara vara jag och P en kväll, det var länge sedan och vi känner att det behövs.


 Ha en skön fredag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards