¨

Direktlänk till inlägg 19 december 2007

Jag fryser om huvudet

Av nena - 19 december 2007 13:25

Äntligen har jag fått bli av med en massa onödigt hår. Tog väl ca 1 dm på längden, klippte ut det och fixade lugg men framför allt så tunnade frisören ut det rejält. Kan nästan känna viktskillnaden på huvudet *S* Härligt!

Nini - Vad kul att jag kunde roa dig en stund och vad bra att snarkplåsterna hjälper dig. P snarkar också fortfarande men inte alls så mycket och han är inte så trött och tung i huvudet på morgonen.

Foto på nyklippt Nena vet jag inte när det kommer, OM det kommer, jag får se ;)
Kimmie - Ja det är jobbigt med snarkande sängkamrat. Har jag bara somnat innan så brukar det gå bra men ibland så är det så att väggarna skakar och då går det bara inte att sova.

helga - Skönt när man kan knuffa till så de vänder sig och blir lite tystare.
kamelen.se - Helene - Det lät ju som ett bra spray. Snarkandet är ju inte bara jobbigt för omgivningen utan för en själv också :(


 Nu ska jag packa in lite klappar.

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

19 december 2007 17:17

Men så härligt men man känner sig lite "naken" på något vis som nyklippt men skönt är det.Lättare om huvudet ja det ligger ju som en hjälm om skallen när det blir för långt Hackade lite med saxen själv i går kväll på luggen för den var ner i ögonen usch,,

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards