¨

Alla inlägg den 2 december 2007

Av nena - 2 december 2007 19:32

Kan det verkligen stämma att det är december nu och att det är första advent idag???
När man tittat ut idag skulle man inte kunna tro det. Man skulle kunna tro att det var början av november eller något. kallt och ruggigt. En massa regn och blåst *suck*

 Vi åkte in till staden för att gå på skyltsöndag och jag tror att jag skrev förra året att det var det sista... men jag gav det i alla fall en chans och mycket för att J´s scouter stod där inne och sålde lotter och korv.
Vilket skämt. Det skulle vara förbjudet att kalla det skyltsöndag.
Viss vädret drog väl ner stämningen en del men nog skulle man väl kunna tänka sig att affärernas skyltfönster skulle vara juliga eller???
Näää bu för dem!

 Nu ska vi snart tända J´s datumljus och titta på dagens julkalender som jag spelat in. I år tyckte vi faktiskt alla att den var ok... ja vi har ju bara set första avsnittet men så långt väl. Den är ju i alla fall julig och det är man inte bortskämd med.

 Ha en skön söndagskväll så "ses" vi i morgon



Av nena - 2 december 2007 12:18

Vill önska er alla en trevlig sådan


Av nena - 2 december 2007 00:47

Dagen har gått i ett idag.
Har försökt fota lite då och då och ev. kommer min dag i bilder imorgon här i bloggen.

 Nu är jag trött och ska lämna datorn. Den ska få jobba ifred med att söka igen efter virus. En MSN kompis MSN har skickat en konstig ficl till mig flera gånger idag och det är inte hon som skickat det.
Så se upp där ute ni med MSN!


Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards