¨

Direktlänk till inlägg 14 december 2007

Fredag kväll

Av nena - 14 december 2007 21:39

  Nu har jag och lilla J bakat pepparkakor igen, denna gången ska de med till scouternas avslutning.  Coca cola-flaskor och svampar har vi gjort i massor och en hel del kaniner också. Inga hjärtan eller grisar här inte...
 
 Var och handlade i eftermiddag och det var nog stadens alla äldreboende också. Det kryllade av äldre herrar och damer som körde precis som de ville och tog ingen som helst hänsyn till andras hälsenor. Två gånger blev jag påkörd och fick nästan en avhyvling för att jag gick framför dem *suck*
Jag brukar gilla äldre damer och herrar men dessa måste ha kommit från ett ställe där de samlar alla elaka :(

  Ska ta och byta skrivbordsstolen till den något bekvämare soffan. En liten stund innan jag tar min väldigt ömma och trötta kropp till sängen.




 
 
Hanneles paradis

Hanneles paradis

14 december 2007 23:02

Jag bakade lussekatter till en julkonsert, men det blir mindre och mindre sånt nu när barnen är stora.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Anna

13 april 2009 22:43

Ett sådant hem har ag också stött på... eller mina hälsenor.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards