¨

Direktlänk till inlägg 10 september 2007

Godmorgon

Av nena - 10 september 2007 07:48

 Så var det måndag. Måndag betyder sovmorgon här hemma. Döttrarna är så där lagom trötta i dag, lite svåra att få ur sängen men ganska snabba då de väl kommit över kanten.
 Nu sitter de och tittar på ös regnet och håller alla tumma på att det ska sluta tills de ska cykla till bussen... tyvärr ser det så grått ut att det nog inte blir bättre väder idag :(


 Jag betalar idag  dyrt för baket i går så jag ska inte göra något alls idag.

 Hunden M ska till veterinären i f.m, maken hämtar henne. Det ska tas lite prover på henne för att se om det som hände en fredagskväll i sommar har gett några men eller om det är något som kan synas på ett prov.


 Ikväll är det handbolls träning för J.


 Ha en skön måndag

 
 
gulligagumman

gulligagumman

10 september 2007 09:55

Ha en bra måndag du med. Ska inte heller göra något idag.

Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards