¨

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2007

Grillen är tänd

Av nena - 24 augusti 2007 17:43

och solen lyser.

Kan det bli bättre en fredag så här i slutet av augusti?

Nää tror inte det just nu. Nu är jag hemma i lugnets vrå och inget som stör mig.

 Har varit och handlat lite som behövdes i kylen och vilken kaos det var på Ica Maxi. Parkerade kundvagnar överallt, folk som stod och pratade där man skulle fram till hyllorna och inte  flyttade sig.
I en gång var det två äldre damer, nåja runt 63 års åldern, hörde dem prata jobb så de var ju inte pensionärer som pratade... eller snarare skrek faktiskt. Trångt var det och precis när jag ska i mellan dem så skriker den ena tantan något till den andra...rakt in i mitt öra *aj aj aj* Jag satte ögonen i henne och hon glodde bara tillbaka och fattade inte vad hon gjort fast jag höll för örat...


 Det blir ingen Beck i kväll, orkade inte ta mig in till stan. I morgon blir det nog. Funderar på att boka den så att jag kan vara säker på att få den.

 Ha en skön fredagskväll alla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards