¨

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2007

Vaken och drömma

Av nena - 24 augusti 2007 12:36

 La mig en stund tidigare eftersom jag hade ont i ryggen.
Låg där i sängen och vilade och var vaken, hörde hur hundarna busade nedanför sängen och hur datorn surrade.
Efter en stund är det som om jag drömmer. Jag står i en kassakö och blir trängd av två andra i kön. Känner i kroppen att de liksom trycker ihop mig och jag får svårt att röra mig och andningen blir jobbig.

 Jag var vaken och tittade på klockan men ändå blev jag inte av med den där känslan av att bli trängd.
Så otroligt obehagligt var det. Det försvann ganska fort men ändå så kan jag inte släppa det....


 Snart slutar mina små (hmmm så får man inte säga längre) damer och idag ska de städa inne på sitt rum har de lovat. Det ser ut som om det är en storm som dragit förbi där inne och jag har stängt till skjutdörren för att slippa se det värsta.
Ska själv ta tag i badrummet men inte så mycket, bara vasken och toalettstol idag  för i helgen måste duschkabinen ut och tvättmaskinen flyttas.

Det är något som luktar konstigt där inne, unket eller hur man ska säga. Som om det är något som legat vått och surnat kanske. Vi har försökt titta under duschen utan att ta fram den men utan gott resultat.


 Ikväll ska jag ev. hyra nya Beck-filmen. Har längtat efter den.
Vi ska grilla om vädret håller i sig *håller tummen*.


 
 
helga

helga

24 augusti 2007 12:58

Vilken otäck känsla i drömmen. Hoppas ni kan grilla - det är ju så mysigt!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
gulligagumman

gulligagumman

24 augusti 2007 13:01

Nya Beck är bra, en av dom bättre tycker jag. Otäckt när man drömmer såna drömmar, men hoppas det känns bättre snart.
Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards