¨

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2007

Det låter i väggen

Av nena - 20 augusti 2007 21:47

 Det är en mus i väggen, precis övanför soffan där jag just satt. *iiiiiiii* Kan ju säga att jag reste på mig och kollade buren där J´s lilla Prins bor... jodå han var hemma så det är någon annan liten rackare som knaprar på vårt hus.

Möss i väggarna har vi haft förr så det är ju inget konstigt, tyckte bara att det var lite tidigt och sen lät det alldeles för mycket också.
Maken han bankade i väggen och det tystnade. Tyvärr är det samma vägg som är vid min säng så jag hoppas att den håller sig borta nu och inte tänker jobba i natt. Det räcker ju med den lille rackaren som vi låtit flytta hem till oss frivilligt.


 Har tittat på Extreme home makeover och gråtit som vanligt. Fast denna gången var det ledsamt tycker jag. Samtidigt så gav det oss och barnen en naturlig möjlighet att prata om organdonationer. Det har liksom inte kommit upp tidigare här hemma, inte med barnen i alla fall.


 Nu ska jag åter till soffan och sen väntar sängen om en stund.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards