¨

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2007

Tjejsnack

Av nena - 14 augusti 2007 12:16

Kärlek

Veckans tema/frågor kommer från Rebecca & Kajsa


  • Minns du din första riktiga kärlek? Var, när, hur?

-  Ja det var M. han var den som jag trodde jag skulle dela resten av mitt liv med. Jag var 15-16 år och jättekär. Men det blev inte som jag trodde, fast idag är det inget jag är ledsen över ;)


  • Minns du första killen du hade? Kommer du ihåg hur det var? Kändes?

- Ja det var en P (inte samma som nu förstås). Vi träffades bara på helgerna men det var väldigt mysigt. Det kändes så mysigt i magen och jag kunde inte äta ordentligt *s*


  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Varför, varför inte?

- Det kan säkert ske men jag har aldrig upplevt det


  • Vad är kärlek för dej?

- Det är mycket. Kärleken till min man och till våra barn. Kärleken till våra djur och kärleken till livet. Utan kärlek skulle jag inte klara mig.


  • Har du en pojkvän/flickvän för tillfället? Hur länge har ni varit tillsammans, bor ni ihop? Distans? Om inte skulle du vilja ha det nu? Motivera.

-  Jag är gift numera men världens bästa. Vi hade känt varandra ett tag innan vi plötsligt kände att det var vi som tillhörde varandra.

Vi flyttade ihop efter något år och sen köpte vi hus tillsammans. Ficka två underbara döttrar som i dag är (snart) 11 och 14 år.

P är min bästa vän och min stora kärlek.


 
 
flikkha

flikkha

14 augusti 2007 13:21

Häftigt:)
Skulle vilja göra ett sånt "test" men känner att jag är li för ung, har inte haft så många pojkvänner osv :) Ha en bra dag!

http://flikkha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards