¨

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2007

Sol sol sol

Av nena - 14 augusti 2007 11:40

 Maken är lite bitter eftersom han nu börjat jobba och det fina vädret är här. Visst hade vi fina dagar under semestern också men han hade behövt lite mer sol och ljus för att orka... det fick vi bevisat idag då telefonen ringde 7.20 och maken skulle varit på jobb klockan 7.00

Han kom fort upp ur sängen och gjorde vid sig och kom iväg. Nu är det ju tur att han inte hade något möte inbokat just idag på morgonen.

Jag kunde inte somna om sen telefonen väckt mig men jag låg kvar länge i den renbäddade sängen och läste.

  Har sovit bättre i natt och det är skönt.


 Nu ska jag gå ut i luften tillsammans med korsordstidningen och låta geniknölen jobba lite ;)

 Ha det gott alla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards