¨

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2007

Sovit middag

Av nena - 12 augusti 2007 14:41

 Vi åkte och köpte glass i det trista vädret och sen har vi alla faktiskt sovit en stund. P sover ännu och vi andra är så där lagom nyvakna och bara lullar runt.

Prins bur har vi hunnit städa också och han har nu en massa jobb för att "möblera" om som han vill ha det *S* Det grävs och sprätts och gnagas.


 Nicke - Kycklingreceptet kommer så fort jag hämtat det. Så du är lite så där kinkig du ;)

gulligagumman - Visste är det skönt att inte ha något inplanerat alls. Ända planerna nu är att fixa middag och det blir inte så svårt för det är bara att värma det färdiggrillade köttet och koka potatis ;)
Nini - Du har rätt. Nu är det ju dator i alla lägen. Annat var det förr ;)

Annica - Jupp världen är bra liten. Jag är ju tacksam att jag inte bor på så liten ort där alla känner alla. Det räcker man kommer till grannbyn där alla vet allt om alla. Här där vi bor är det inte så trots att det är lite. Jag vet i alla fall inte så mycket om andra, kanske de vet om oss *S*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards