¨

Direktlänk till inlägg 19 maj 2007

Lite att skratta åt så här på lördags e.m

Av nena - 19 maj 2007 15:14

Det var en solig fredag eftermiddag som följande lilla episod utspelade sig på Dassholmens Golfklubb.
Lisa, som är en av tjejerna i golfgänget Järntanterna, slog ut på det sjuttonde hålet och hon fick en snedträff som inte var av denna världen. En kille som just skulle putta i sin boll på det sextonde hålet kände hur någonting bara smärtade till utan att förstå vad som egentligen hade hänt. Lisa blev förtvivlad och sprang genast dit för att be om ursäkt och kolla hur det hade gått. När hon kom fram låg en kille på marken och kved med händerna mellan benen.
- Får jag se på det där? frågade Lisa.
- Nja...det går nog snart över, stönade killen.
- Sluta tramsa nu, jag är sjuksköterska och vet precis hur man tar hand om den här typen av skador.
Hon rullade över honom på rygg och förde hans armar åt sidorna. Därefter öppnade hon försiktigt hans byxor, stack ner handen och började massera. Efter en stund frågade hon:
- Känns det lite bättre nu?
- Ja, visst gör det, men jag har fortfarande fruktansvärt ont i tummen.

 
 
Ingen bild

Annica

20 maj 2007 13:55

Asgarv. Den var bra :-D

 
helga

helga

20 maj 2007 19:10

Hi hi hi!

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards