¨

Direktlänk till inlägg 17 maj 2007

Norges nationaldag, Kristi Himmelsfärdsdag

Av nena - 17 maj 2007 10:15

och P´s syster fyller år. Mycket på en dag.


 Doris är inte lika rosa i huden och svullnaden har lagt sig igen. Vet inte hur hon fortfarande bara vill ligga i köket eftersom hon är med P och handlar snus och innan dess har hon bara varit ute eller i sängkammaren med oss.


 Jag har hunnit bädda rent i våra sängar. Barnen får ta sitt då de behagar att stiga upp, de sover alltså fortfarande och det är kryss i taket eftersom M brukar vara uppe med tuppen oavsett om de är lediga eller inte.


 Ska ta och sortera lite strumpor och vika lite tvätt. Sen ska vi ta en sväng i förrådet och se om det finns kläder efter J som kan passa lilla E som kommer för att hämta lite som redan är utsortrat. Resten kommer att köras till en insamlingslåda.


 Men först lite frukost i magen.

Ha en skön torsdag!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards