¨

Direktlänk till inlägg 18 april 2007

Så sitter jag här igen

Av nena - 18 april 2007 20:17

Resten av familjen ser filmen Happy Feet. Jag var ju på bio och såg den och lovade J att så fort den kommer ut på DVD så ska vi hyra den. Idag var den dagen.
Tror inte att jag varit med om att J duscha så snabbt någon gång, allt för att hon ska få se den i dag. Vi hyrde den en vecka eftersom vi hyrde två andra filmer också.


 Idag var det sista dagen för att spela på badmintonen, avslutning på måndag i den lokala pizzerian och så klart krockar det med en sak som scouterna ordnar med fackeltåg osv. Vi får ta skjortan med då vi hämtar och köra direkt till kyrkan efter avslutningen så att J kan vara med i själva fackeltåget...

Varför ska allt köra ihop sig för?
Just nu är det massor av saker att hålla redan på. P ska på en utbildning i Sturup och han ska på hjärt och lungröntgen. Fick mail från M´s klassföreståndare med saker som de bokat in nu fram till sommarlovet... det var en hel del så jag har fått skriva ut mailet och sätta lappar både här och där för att komma ihåg allt. Jag och min snurriga och glömska hjärna *suck*

 Ja ja på något sätt ska vi väl få ihop det ....


 Nu ska jag inviga den nya diskmaskinen.  

 
 
Ingen bild

Annica

19 april 2007 10:35

Är Happy Feet sevärd?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards