¨

Direktlänk till inlägg 14 februari 2007

Någon som vill byta kropp med mig???

Av nena - 14 februari 2007 19:48

Eller bara kan tänka sig att ta över det onda ett tag. Just nu är det bara pest!!Har jätteont och vet inte riktigt var eller vad jag ska vara och göra *suck* När tjejerna kom från skolan så åt de och gjorde sina läxor. Kryss i taket så hade J bara fått en läxa. DET är väldigt ovanligt och jag undrade om hennes lärare hade feber eller något. Sen kom P hem och han skjutsade dem till badmintonen. Eftersom han sen skulle på möte så var barnens farfar så snäll att han hämtade dem och skjutsade hem dem och när de kom hade jag middagen färdig. Nu sitter jag här och väntar på P. Hoppas han kommer snart. J är i duschen och M pratar med någon via MSN. Mollan har somnat i soffan och tv´n står och pratar för sig själv.

 
 
Stig

Stig

11 september 2009 13:26

Jag förstår exakt hur du känner dig!!! Vissa dagar vill man bara inte gå upp ur sängen, eller har problem ATT ta sig upp!

Såg din rubrik och ville bara säga nåt uppmuntrande... men vad tusan säger man???

Det finns så många hurtbullar därute som kommer med uppmuntrande tillrop så ibland vill jag bara skrika rakt ut... JAG HAR ONT.... LÅT MIG VA IFRED!!!

Men samtidigt... dom, du, jag, vill ju bara väl... så det är bara att tugga i sig o va tacksam att folk faktiskt bryr sig!!!

Pyssla om dig så gott det går!!! Jag kanske tittar in igen för att läsa mer i din blogg :)

KEEP FIGHTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://cyberliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards