¨

Direktlänk till inlägg 1 februari 2007

Kan man köpa en liter koncentration??

Av nena - 1 februari 2007 12:03

Skulle jag behöva i så fall. Ringde till försäkringskassan för att höra om jag skulle börja fylla i papperna trots att jag ännu inte börjat arbetsträna. Jag går ju på aktivitetsstöd nu istället för sjukpenning. Jag skulle börja fylla i dem och se skulle skickas in varje månad den 20:de. Det var inget problem att hålla det i huvudet, men resten?? Vad och var skulle jag fylla i och ska jag lämna in lappen på fk i vår stad eller ska jag skicka den med posten så den kommer till den adress som står på lappen?? Sen skäms jag för att ringa en gång till, då grubblar jag och försöker klura ut det själv istället. Blir så trött på mig själva... blir så trött på att jag inte kan hålla koncentrationen så pass kort tid ens som ett telefonsamtal ... vad tar det 2-3 minuter högst. Nu hoppas jag att jag lyckas klura ut vad jag ska fylla i innan den 20:de det är ju etttag dit som tur är annars får jag väl ta och bita i det sura äpplet och ringa en gång till i alla fall :(

 
 
Ingen bild

Nini

1 februari 2007 16:09

Det är deras jobb att svara på dina frågor. Var inte rädd för att ringa igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards