¨

Alla inlägg den 5 augusti 2006

Av nena - 5 augusti 2006 23:21

Varit hemma hos M och L och ätit hembakade pizzor. Hur gott som helst. Så gott så att jag vill ha en sån där makapär som de bakade dem i. Spelade Helge spel och snackade bort en del timmar.Barnen for ut och in och hade det roligt. J är trött än men har ändå kämpat på i lekarna. Hennes ben värker också lite då hon busar för mycket. Just nu kom hon upp igen och var hungrig så det var igång med brödrosen. Hon har fått smak av nattmat ;)

Av nena - 5 augusti 2006 14:43

Ska snart på kalas till en kompis och det blir nog en trevlig kväll. Johanna mår bra men är livrädd för ett stick till... helt naturligt. Jag tycker också det är obehagligt då det kommer en geting farande.Skönt att det snart är höst när det gäller getingarna i alla fall.

Av nena - 5 augusti 2006 10:08

Jag var orolig trots att vi fått klartecken från akuten i går. Ville inte riktigt lägga mig även om J sov gott och lugnt. P lugnade mig och sa att nu är det si och så lång tid sen så det är ok och inget kommer att hända. Till sist somnade jag. Hade ont i huvudet så det slog ut mig. Nu när jag vaknade låg P och hade ont i huvudet och var jöttetrött. Han hade inte somnat förän halv 4 nu i morse. Han hade varit inne och tittat till J flera gånger och strax innan halv fyra så hade hon varit uppe på toa och då kunde P somna gott eftesom hon var pigg.... ja hur pigg man nu kan vara halv fyra på morgonen. Nu har J precis vaknat och sitter och tittar på film och allt är bra, precis som det ska.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards