¨

Alla inlägg den 20 augusti 2006

Av nena - 20 augusti 2006 22:27

eller barnen och barnen. Får man säga barn om en som ska börja i sjuan??? Jag hittade ju inte pausknappen så det är väl bara att hänga med och imorgon är det alltså skola. Småbarnstiderna är över och jag har nu bara barn i hög och mellanstadiet. Vemodigt? Ja faktiskt. När J gick på lågstadiet var hon ju fortfarande liten... nåja hon tyckte väl inte det men jag tyckte ;) Nu kommer de dagar som börjar tidigt och att få J att äta frukost strax efter uppvaket... fasar men jag hoppas att det blivit bättre över sommaren ...även om jag tvivlar, hon är allt för lik sin mamma i det :( Jag får väl också leta reda på kudden snart så jag orkar upp och ser till att nycklar,telefoner,väskor och annat är med.

Av nena - 20 augusti 2006 14:41

letar och letar. Jag vill verkligen hitta den. Idag hade grannbyn byadag så vi åkte dit. Det mesta var vid barnen skola så det blev helt plötsligt väldigt mycket tydligare att imorgon börjar de igen... det är ju inte så länge sen som jag stod där och tog emot en stålande glad J som kom ut med stipendium i handen *suck* Varit och handlat och nu sitter vi mest och slappar och väntar på att vi ska åka för att hämta Lukas, mina pärons hund som är på inackordering.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards