¨

Alla inlägg den 11 april 2011

Av nena - 11 april 2011 14:45

 Ska ta igen den där fredagen som jag var hemma.

Känns konstigt att åka och jobba en måndag och på eftermiddagen men det ska bli kul också att se hur det är när skolan inte är öppen och det kommer mer "vanliga" besökare.

Jag hoppas bara att datorn är på plats igen och fungerar som den ska.


 Helgen har varit fyllde med sol och jobb.

Ja jag har inte kunnat göra så mycket men det jag kunnat har jag gjort och det betalar jag för nu... men jag gnäller inte för det är ju självförvållat och jag visste ju att det skulle bli så...

5 runder till tippen, maken han har verkligen jobbat bra och det är så skönt att ha blivit av med en massa fast än finns det en hel del kvar så vi fick låna släpet denna veckan också så vi kan fylla det igen, nu är det mest trädgårdsrens som kommer på.


 Skor hittade vi, det gick segt till en början. Inte lätt att hitta helt vita skor idag med liten klack. Många vita skor men klacken har varit kork-färgad och det ville inte J ha... förstår henne.

Hittade ett par men de var för stora. Personalen kollade och det fanns hennes storlek i Malmö så dit fpr vi direkt och när vi kom dit hittade vi inte skon alls, inte i någon storlek. Jag frågade men det är ju inte så lätt utan artikelnumret men personalen där var väldigt hjälpsamma och gick ut på lagret och kollade och efter en stund kom de faktiskt ut med dem och de satt perfekt. Rea var det också på dem där, det var det inte i första butiken.

Egentligen orkade ingen av oss kolla kläder, vi var glada att skorna var hittade och de skulle hon ju ha innan själva konfirmationen för de skulle prova ut kåprna.

Men vi var in i två affärer och i andra affären hittade J klänningen med stort K.

Hon provade och den satt jättefint på henne. Så där så var det hela klart och över på nolltid.

Det är en klänning som är ljust aprikos och det passade J jättefint.

Glada är vi alla att det är fixat och vi kan släppa det hela.


 Det blev inga scouter, J kände inte för det och det gjorde inte oss så mycket för då fick vi ju chans att åka på tippen även på söndagen.


 Nu ska jag ut i solen med hundarna en sväng innan min mamma skjutsar mig till jobb. Skulle cyklat till bussen men kroppen säger nej nej nej så mamma var snäll och ställde upp.


Ha det gott  - igelkott!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards