¨

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

Gnällvarning

Av nena - 18 januari 2011 07:30

 Inte mycket sömn i natt =(

Kryp i benen, tror att det beror på att jag inte fått mina promenader som jag brukar. Vågar ju inte mig ut och här hemma/inne blir det ju inte mycket till promenad.

En snarkande sänggranne som jag knuffade på ett tag men det spelade ingen roll hur han låg, det snarkades i alla fall.... han hade jobbat hårt och då brukar det bli värre...

Och så var det då det där ringande/tutande ljudet.

En enformig ton som jag inte vet var den kom ifrån, kanske utifrån, kanske något här inne... kanske i huvudet på mig... väldigt irriterande var det i alla fall och till sist kröp det inte bara i benen utan i hela mig.


 Så nu är jag tröttare än tröttast och som om då inte det räcker så jäklas min inneboende med mig. Rotar runt i kroppen och trycker och drar både här och där.

Funderar på att lägga mig igen, dra täcket över huvudet och inte krypa ut förrän familjen kommer hem...fast nu är det ju inte så säkert att kroppen tillåter att jag ligger där under täcket så länge.

Att vara så trött och samtidigt ha fibro-dag är ingen bra kombination.


 Så nu har jag nog gnällt klart för denna gången!


Jag hoppas att ni har en bra tisdag.

 
 
Pisan

Pisan

18 januari 2011 12:10

Varm kram från mej till dej vännen! ♥♥♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

nena

19 januari 2011 17:52

Tack Pisan ♥

 
FIghter

FIghter

18 januari 2011 13:03

Hej! Mina myrkryp blev mindre då jag började äte magnesium!

Hoppas du har en smärtfri dag.
varm kram!

http://fighterfighter1.blogspot.com

nena

19 januari 2011 17:52

Det kanske man skulle testa.
Tack och kram!

 
wiper

wiper

18 januari 2011 14:16

Ja du får man inte sin motion så mår man uselt. Jag har slarvat och det känns i kroppen. Det är verkligen irriterande om det inte är tyst när man skall sova. Tråkigt detta med fibron som så många kvinnor lider av. Det förstör så mycket av livet och man blir sliten. Det kan tydligen sätta sig vartsomhelst och det är ingen höjdare. Sköt om dig vännen
Varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

19 januari 2011 17:51

Ja man måste få röra på sig.

Jo fibro kan vandra runt i kroppen och ibland kan man ha ont i fötterna på förmiddagen och nacken på eftermiddagen.
Tack och kram tillbaka!

 
Kimmie

Kimmie

18 januari 2011 20:05

Hoppas du får sova bättre inatt!

http://kimmietid.blogspot.com

nena

19 januari 2011 17:50

Jo i natt blev det lite mer och bättre sömn

 
Helga

Helga

19 januari 2011 09:26

Din stackare. Hoppas den här dagen är bättre! Kram kram!

http://helga1.bloggplatsen.se

nena

19 januari 2011 17:49

Tack, jo bättre idag
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards