¨

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av nena - 21 januari 2011 11:35

Idag har jag gjort något som jag inte trodde jag skulle klara av.

Idag har jag å k t   b u s s.

Jag har ju lite jobbigt med det där, inte bara buss utan tåg och så också.

Idag så bestämde jag mig!
Idag skulle det ske!

Idag skulle jag ta bussen hem efter arbetsträningen!

Magen var i uppror och jag mådde illa.

Jag blev stressad och yr och trodde aldrig att jag skulle komma på bussen.

Meeen det gjorde jag.

Jag har åkt buss!

Bara några få hållplatser, det tog inte många minuter men jag är så stolt över mig själv =)


 För många är nog detta en baggis men för mig är det ett enormt jättesteg.


 En promenad från bussen och hem sedan var skönt, fick renas huvudet och det var skönt.

Nu blir det vila innan resten av familjen kommer hem.


 På jobbet var datorn strulig.

De hade gjort något med den i veckan som sedan gjorde att den inte fungerade.

Ibland gick den efter en omstart då och då och det fungerade ett tag innan vi öppnade så vi kunde läsa mailen och plocka ihop de böcker som andra filialer ville låna.

När vi sedan öppnade och en massa barn kom för att återlämna/låna och omlån böcker så slutade den att fungera så det var till att skriva upp namn och klass på eleven, bokens titel och numret

En hel del extrajobb med andra ord.

Måtte de få igång den så att Å (min handledare) slipper allt detta.

När den väl är igång så måste ju alla böcker knappas in för hand.

De nya böckerna som jag stämplade och satte streckkod på skulle ju in i datorn och sedan ut på hyllorna men det gick inte heller så de fick åka in på kontoret igen.


Ha en fin fredag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards